istanbul logo tasarım firmaları
Logo nedir? Lügat demeı olarak töz mukabillığı dilimizde amblem olan, bir medarımaişetin, faaliyetin, organizasyonun yapısını, demeını, karakterini sembolize eden şekillerdir. Bir logo dizaynı anlamsal olarak medarımaişetletmenin veya organizasyonun dikme olarak yaptığı medarımaişeti sembolize edebileceği kabil, markanın kendi demeı ile bile sembolleştirilebilir, hatta temelı çhileışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı mideerik ve anlamlara ehil olabilir.
Sorusu sorulduğunda kelime demeının haricinde, birbunca logo ve amblem çeşidi vardır. Logo dizayn esnasında dizaynı meydana getirecek olan nefer veya kuruma neyin ve nasıl aktarıldığı enikonu önemlidir. özge taraftan logo dizayn çhileışmasını meydana getirecek nefer veya kurumun sizi nasıl anladığı ve logo çhileışmanızı nasıl bileğerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çhileışma sizin, medarımaişetletmenizin ve bundan ahir çhileışmalarınızın temelini atacak olan “logo dizayn çhileışması” olacaktır.
Logo yalnızca şekil ve sembol bileğil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin bileğmedarımaişettirilmiş ve düzenlenmiş hali veya marka midein yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çhileışmalara logo bileğil, logotype denilir. Logotype yekten çok iş kayranı ile faaliyette bulunan şirketler midein elan çok tercih edilebilir. Yekta bir sektörde hareket gösteren medarımaişetletmelerin alelumum logoları kolü özümleme fiyat. Ama yekten ziyade kol ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda anlatmak imkansızdır.
Logo ne medarımaişete yarar?
İşletmeler midein logo veya logotype olmazsa olmazlardandır. Her nasıl markası olmayan bir işletme olmazsa logo veya logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz devran aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile baş başa gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, evet aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Yıprak halini düşünmeye çhileışın. Markaların logoları olmadan harbiden marka olmaları kıl payı imkansızdır.
Bu sebeple medarımaişetletmenize kurumsal bir tasar hazırlayarak yolunuza dayanıklı adımlarla devam edebilmek namına “logo dizayn” çhileışması ile mirlayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kabil bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazısını (logotype) söylem fiyat. Ticari markaların, kurumların ve hatta ara sıra kişilerin bir zahirte tanılamanmasını sağlayıcı medarımaişetaretlerdir. Tipik bir logo firmaların başkalık edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayıcı renk, font, şekil ve görsellerdir.
Süssüz, basitçe anlaşılır, çizgiırlanması basitçe, kabil başüstüneğunca az nüshada renkten oluşesrarıdır. Her çeşit baskı ve kesit tekniği ile problemsiz kullanılabilir olmalı, çok değersiz ölçülerde ilimlar kaybolmamalı, çok cesim ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçübile ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Farklı firma evet da ürünlere ilgili logolar ile karışıklığa amil vermemeli, hatta çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya cesim mazarrat verir.
Logo tasarımcıyı bileğil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun tasarımcısı Paul Rand’e için logoyu üreten tasarımcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili kasılmaun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin gönülğine muvafık olmalıdır. Hassaten kurumun kendisini nasıl tanılamamladığı ve kurumu yansıfecir kavramların neler olduğunu bilmek logonun dizayn aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin huzurısilsile icap rengi icap şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü devran üstelik temizılda kalıcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilgili ürün evet da firma midein logo tasarlanacağı devran o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri üzerine selen sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı devran simgenin taşıyacağı deme bakımında bu selen çok önemlidir.
Bir yanıt yazın