thespacetree.com: Dijital Pazarlama
Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan toplumsal ağlara ve dizvücutü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca faaliyet ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı cereyan etmek midein en geniş kullanılan dijital pazarlama yayınlarının tafsilatlı açıklamalarını kötüda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en müzelik ve en sağlıklı bilinen dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sayesinde çeşitli alıcı yolculuğu dokunuş noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak midein sınıflandırır ve en sonunda onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni allıkırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, alıcı kafaarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine temaslar ve teknik özetler ya da iş özetleri için bili mideerebilir. E-postalarınızın yalnız silinmek namına açılmasını ve okunmasını temin etmek midein değer tutmak ciddi önem taşır. Kişiye özel mideerik ve rağbet çekici teklifler iştirakı bırakmak konusunda çok nöbete yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve rağbet çekici olmalıdır. Bununla baş başa çok adetda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir denge düşünmek zorundasınız. Video pazarlama Video en müşküllü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Düğün ve sondaj midein videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda iki milyarı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem de B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Video pazarlama bellik üstelikındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını artırır. Blog yürekğine gömülü videolar, B2B ve B2C mideerik pazarlama stratejilerinin senelerdir köşe taşı konumunda. Video paylaşmak, yürekğinizi henüz fazla insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü yan sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim araçları yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet isteklendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği rağbet çekici şekilde tutmak çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim araçları, sınırlı bir amaç kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız bandajlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi toplumsal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Feysbuk hala dünyanın en makro toplumsal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B kameraları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın alıntı döngüsünün er aşamalarında B2B kameraları ile bandajlantı düşünmek midein harika bir mevki. Her toplumsal iletişim araçları platformu farklı mideerik türlerine ehil olsa da tümü olabildiğince videoteyp/suret odaklıdır. Bu nedenle mideerik oluştururken bunları toplumsal iletişim araçları üzerinden nite pay etmek istediğinizi her saat bölüm önünde bulundurun ve buna gereğince tertip yapın. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği midein, pazarlamacılar var olan her platformdan en sağlıklı şekilde faydalanmak midein dijital pazarlama taktiklerini geceli gündüzlü uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz fazla canlı kullanıcıya ehil. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin beraberinde kısaltarak ileti, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Ama toplumsal medyada evetğu üzere mesajlar kısaltarak ve öz olursa ruhlu hale hasılat. Pazarlama ekipleri, sırf dayanıklı mideermiş kısaltarak ileti hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif mideerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli rağbet çekici evet, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Ancak, yürekğiniz amaç kitlenizin amaç ve rağbet alanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme midein değer sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bili görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dayanıklı mesajları, reklamlar, çav bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital vardiya kartları üzere mideerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm mideeriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi yürekğini (bağlama sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylelikle, taharri neticelerinda henüz şiddetli sıralarda ve henüz sık görülür, yürekğinize yoğunluk enseışı sağlanır. İyi SEO akıbetları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna vabestedır. Web yürekğinizde sağlıklı çatlakştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz fazla sözcükten oluşan ifadeler) içmek SEO’nuzu henüz sağlıklı hale getirir, yoğunluk ve dönüştürme konusunda henüz şiddetli akıbetlar sağlar. Yüksek itibarlı üçüncü yan sayfalardan organik temaslar soldurmak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri yürekğinize yönlendirmenin bir sair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda sınırlı bir temasya gelen her tıklama midein ödeme yapılır. Arama motorları ve çoğu toplumsal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin mideerik dürüstışlarında tayflenir. Arama motoru pazarlama (SEM), makro bulaşık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli başlı anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dayanıklı) ve bandajlantı göstermesi midein taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, çoğu kez potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk dokunuş noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, tüm dijital varlıkları tutarlı bellik çallıkışmasıyla teşhistabilir. Ayrıca web sitenizi taharri motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme büyüklükını (henüz fazla tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.
Bir yanıt yazın